Kraj

Michał Dolny nie jest już dyrektorem marketingu Netii

To efekt reorganizacji. Z firmy odchodzi wieloletnia rzecznik Małgorzata Babik. Dolny zostanie dyrektorem komunikacji korporacyjnej. Marketing będzie podzielony na część konsumencką i biznesową.

Operator telekomunikacyjny Netia zmienia wewnętrzną strukturę – zostają wydzielone dwie dywizje (business units) poświęcone osobno segmentowi klientów indywidualnych i klientów biznesowych. Z tym wiążą się też zmiany w obszarze marketingu spółki. Zostanie on podzielony osobno na część B2C (konsumencką) i B2B.

Michał Dolny, dotychczasowy dyrektor marketingu spółki (od 2006 r.), zostanie dyrektorem ds. komunikacji korporacyjnej. Będzie mu podlegało zarządzanie marką, public relations (PR) oraz komunikacja korporacyjna. Małgorzata Babik, wieloletnia szefowa biura komunikacji i rzecznik prasowy Netii, odejdzie z firmy (przez jakiś czas ma jeszcze współpracować jako pełnomocnik zarządu ds. komunikacji). Dolny będzie raportować do Agnieszki Wolańskiej-Koneckiej, dyrektor departamentu rozwoju organizacji i komunikacji Netii.

Obie dywizje Netii – B2B i B2C – będą mieć osobne działy marketingu. Tym pierwszym pokieruje Monika Dzieniak-Kwiatkowska (tu bez zmian, dotychczas odpowiadała za marketing ofert B2B), natomiast marketingiem B2C w Netii kierować będzie Arkadiusz Grochala, dotychczas dyrektor ds. szkoleń, rozwoju i komunikacji wewnętrznej w firmie.

Zmiany zaczynają obowiązywać od kwietnia br.

Netia czeka na nowego prezesa. Przypomnijmy (pisaliśmy o tym w MMP24 21 lutego br.) – dotychczasowy prezes Netii Mirosław Godlewski (od siedmiu lat) poinformował o swej rezygnacji. Rada nadzorcza szuka jego następcy, ma na to czas do końca sierpnia. Netia zanotowała w ub.r. spadek przychodów o 12 proc., do 1,88 mld zł, wypracowała jednak 533 mln zł zysku EBITDA, tzn. o 15 proc. więcej niż rok wcześniej.