M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kodeks praktyk nowobiznesowych SMB po wakacjach

Serwis Dzienny | 6 sierpnia 2004, 00:00

Przygotowywany przez Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego (SMB) kodeks etyczny regulujący praktyki przetargowe ma być ostatecznie zaakceptowany we wrześniu. Obecnie trwają konsultacje...

Przygotowywany przez Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego (SMB) kodeks etyczny regulujący praktyki przetargowe ma być ostatecznie zaakceptowany we wrześniu. Obecnie trwają konsultacje w tej sprawie. Celem kodeksu jest eliminacja nieetycznych lub nieprofesjonalnych praktyk w przetargach na usługi marketingowe. Jak powiedział Igor Kaleński, dyr. zarządzający agencji MRM/Momentum odpowiedzialny w SMB za ten projekt, istnieje duża szansa, że pod kodeksem podpiszą się obok agencji także niektórzy kluczowi klienci korzystający z narzędzi BTL. Będą to głównie klienci agencji marketing services należących do SMB. Po wakacjach powinien być też wybrany nowy dyrektor generalny SMB (stanowisko to jest nieobsadzone od stycznia br.). Stowarzyszenie zapowiada także cykl spotkań dla prasy organizowanych co 1-3 miesiące (pierwsze odbyło się wczoraj), podczas których przedstawiciele mediów będą informowani o działaniach SMB i problemach branży BTL. (TW)

Czytaj więcej na temat: , ,