Kraj

Piwa Bock, Marcowe i Białe w nowej kampanii Grupy Żywiec

Ruszyła najnowsza komunikacja marketera "Wybory Żywieckie".

Piwa Bock, Marcowe i Białe w nowej kampanii Grupy Żywiec
W najnowszym spocie reklamowane są trzy nowe warianty piwa, które trafiły do sklepów w marcu. Piwa Bock, Białe i Marcowe należą do segmentu piwnych specjalności, który rośnie wartościowo w tempie ponad 6 proc. rocznie. Najnowszy spot prezentuje każdą z piwnych specjalności w sposób oddający jej charakter, smak oraz barwę. Bock, Marcowe i Białe już od 14 kwietnia walczyć będą o głosy polskich konsumentów na stronie Zywiec.com.pl. Gatunek, który zostanie wskazany najwięcej razy, zostanie w sprzedaży na stałe.

– Jest to pierwsza akcja w polskiej branży piwnej, w której marka odda głos konsumentom i pozwoli wybrać im piwną specjalność, która pozostanie w sprzedaży na dobre – mówi Izabela Głodek, dyrektor marki Żywiec i innowacji.

Na profilu marki w Facebooku 1 kwietnia pojawiła się także aplikacja związana z projektem Wybory Żywieckie, w której do wygrania są limitowane trzypaki z nowymi wariantami. Na potrzeby kampanii promującej Wybory Żywieckie przygotowana zostanie także reklama na nośniki OOH oraz kreacje prasowe i internetowe.

Autorem reklamy telewizyjnej jest agencja Men at Work. Za aktywacje interaktywne odpowiada Gong, wsparcie PR zapewnia TBWA PR. Planowaniem i zakupem mediów dla marki Żywiec zajmuje się dom mediowy MediaVest.