Kraj

Ministerstwo Środowiska rozpoczyna ogólnopolską kampanię [wideo]

Za strategię i kreację odpowiedzialna jest agencja reklamowa Men at Work.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F996eWEwqqPg%3Fversion%3D3%26hl%3Dpl_PL%26rel%3D0%22%7D
Agencja reklamowa Men at Work jest odpowiedzialna za przygotowanie kampanii informacyjnej dla Ministerstwa Środowiska “Małe czy duże – przyda się naturze”.

Kampania skierowana jest do dzieci w wieku 4-9 lat, ich rodziców, wychowawców przedszkolnych i nauczycieli klas I-II szkół podstawowych.

W ramach kampanii powstały spoty telewizyjne, w których pożyteczne, choć niedoceniane zwierzęta opowiadają dzieciom o roli, jaką pełnią w naturze. Na kampanię telewizyjną składają się cztery 30-sekundowe spoty, których bohaterami są: dżdżownica, żaba, jeż i mrówki. Oprócz kampanii w telewizji powstały również: strona internetowa oraz program dla nauczycieli.
 
Za strategię i kreację kampanii telewizyjnej odpowiedzialna jest agencja reklamowa Men at Work, animację przygotowało studio Human Ark.
 
Kampania jest dofinansowana ze środków Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego 2009-2014.