Agencja reklamowa Men at Work jest odpowiedzialna za przygotowanie kampanii informacyjnej dla Ministerstwa Środowiska “Małe czy duże – przyda się naturze”.
Kampania skierowana jest do dzieci w wieku 4-9 lat, ich rodziców, wychowawców przedszkolnych i nauczycieli klas I-II szkół podstawowych.
W ramach kampanii powstały spoty telewizyjne, w których pożyteczne, choć niedoceniane zwierzęta opowiadają dzieciom o roli, jaką pełnią w naturze. Na kampanię telewizyjną składają się cztery 30-sekundowe spoty, których bohaterami są: dżdżownica, żaba, jeż i mrówki. Oprócz kampanii w telewizji powstały również: strona internetowa oraz program dla nauczycieli.
Za strategię i kreację kampanii telewizyjnej odpowiedzialna jest agencja reklamowa Men at Work, animację przygotowało studio Human Ark.
Kampania jest dofinansowana ze środków Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego 2009-2014.