Kraj

Skandia rozpoczyna akcję "Pozytywne obroty"

Wsparcie marketingowe akcji zapewni agencja GoldenSubmarine.

Firma ubezpieczeniowa Skandia rozpoczyna akcję “Pozytywne obroty”, która stanowi zbiórkę pieniędzy na rowery dla domów dziecka, a także ma zachęcać do pomocy innym w swojej lokalnej społeczności. Akcja będzie przeprowadzona przy okazji Skandia Maraton Lang Team.

W każdym mieście, w którym będzie odbywał się wyścig, będą również zorganizowane specjalne miejsca – strefy kibica. Uczestnicy imprezy będą mogli przyjść tam i na stacjonarnym rowerze przejechać zdeklarowaną liczbę kilometrów. Za każdy pokonany kilometr Skandia przekaże 1 zł na rowery dla domów dziecka. Dodatkowo za każdy kilometr przejechany przez maratończyka w wyścigu firma przekaże 20 gr.

W ramach współpracy przy akcji “Pozytywne obroty” agencja GoldenSubmarine przygotowała m.in. serwis www.pozytywneobroty.pl, kampanię display, a także materiały ATL. Wsparcie działań CSR to już kolejny projekt realizowany przez agencją dla Skandii. Do tej pory GoldenSubmarine odpowiedzialna była m.in. za kreatywną obsługę bieżących akcji i promocji dla tego klienta.