Kraj

Proama reklamuje autocasco

Proama rozpoczęła kampanię promującą autocasco. Podkreśla w niej możliwość naprawy samochodu na częściach oryginalnych przy wybraniu naprawy bezgotówkowej lub na fakturę.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FU0Vrembr8NQ%26feature%3Dyoutu.be%22%7D
Proama oferuje ubezpieczenie autocasco w trzech pakietach: Casco ASO, Casco Komfortowy i Casco Optymalny. Warianty te różnią się przede wszystkim dostępnym sposobem likwidacji szkody i zastosowanymi do wyliczenia szkody rodzajami części, co oczywiście wpływa również na koszt zakupu takiej polisy.

Casco ASO Proama rekomenduje właścicielom aut do 4. roku. Ubezpieczenie to zapewnia pełną refundację kosztów naprawy dokonanej w Autoryzowanej Stacji Obsługi (ASO) z użyciem części z logo producenta samochodu (części O).

Dla aut w wieku 4-8 lat przeznaczony jest pakiet Casco Komfortowy, które przewiduje refundację kosztów naprawy przeprowadzonej w zakładzie naprawczym nieposiadającym autoryzacji, z użyciem części sklasyfikowanych jako części oryginalne o jakości Q.

Są to części najczęściej produkowane przez tego samego producenta, co części użyte przy tzw. pierwszym montażu samochodu. Wśród firm wyspecjalizowanych w ich produkcji znajdziemy takie marki, jak: Hella, Bosch, Lemforder czy Pilkington. Podmioty te mają prawo do sprzedaży również we własnym zakresie produkowanych części o jakości identycznej jak te dostarczane na „pierwszy montaż”, z zastrzeżeniem oznaczania ich wówczas wyłącznie własnym logo. Jest to jedyna różnica między częściami Q a częściami O, które mają dodatkowo logo producenta pojazdu.

– Nowa kampania Proamy jest kontynuacją poprzednich odsłon reklamowych. Niezmiennie pozycjonuje Proamę jako markę, której produkty ubezpieczeniowe tworzone są przez zespół profesjonalistów przygotowujących rozwiązania dostosowane do potrzeb klienta zarówno pod względem ceny, jak i jakości. Z badań rynkowych wynika, że dla klientów casco kluczowa jest pewność dobrej jakości likwidacji szkody – wyjaśnia Mira Dobek, senior brand manager.

Dlatego w reklamie Proama porusza temat rodzaju stosowanych do naprawy części.

Kreacja została przygotowana przez agencję Change Integrated, produkcją spotu zajął się dom produkcyjny Bomaye, a za zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy MediaCom.