Kraj

Mindshare Polska najlepszy w regionie EMEA

Dom mediowy zwyciężył w tegorocznym plebiscycie EMEA Original Thinking Awards.

Należąca do WPP globalna sieć domów mediowych Mindshare nagrodziła swój polski oddział tytułem EMEA Office of The Year w ramach konkursu EMEA Original Thinking Awards 2014. Celem plebiscytu jest wyróżnienie najlepszych kampanii 
oraz wyłonienie najskuteczniejszego i innowacyjnego domu mediowego działającego 
w strukturach Mindshare w regionie Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki.

Mindshare Polska, zwyciężając w tegorocznym plebiscycie, doceniony został m.in. za dynamiczny wzrost w regionie EMEA, skuteczność w pozyskiwaniu nowych klientów, zdobyte w konkursach branżowych nagrody i wyróżnienia, a także inicjatywy promujące nowe rozwiązania mediowe podejmowane na naszym rynku. 

W analizowanym okresie (od stycznia 2013 r. do marca br.) Mindshare Polska zwyciężył 
w kilkunastu przetargach i przeglądach ofert. Do grona klientów dołączyły m.in.: Chanel, Grupa Maspex Wadowice, Haribo, Poczta Polska, 
IDC Holding, TK Maxx czy Eurocash. Na przedłużenie obsługi przez ten dom mediowy po przeglądach ofert zdecydowali się m.in. Lufthansa, Aflofarm, United International Pictures czy HJ Heinz.