Kraj

Henryk Kania rusza z kampanią kabanosów [wideo]

Kreację przygotowała agencja Grandes Kochonos.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F95ueeFADEGs%22%7D
Ruszyła kampania reklamowa kabanosów Maestro, których producentem są Zakłady Mięsne “Henryk Kania”. Działania, prowadzone pod hasłem “Polacy swoje jedzą”, zaplanowane zostały na cztery tygodnie.

Spot jest emitowany w największych stacjach telewizyjnych: TVP1, TVP2, Polsat oraz w kanałach tematycznych i informacyjnych. Reklama została przygotowana w dwóch wersjach – 15- i 30-sekundowej.

Za kreację kampanii telewizyjnej odpowiedzialna była agencja Grandes Kochonos. Media zaplanowała i kupiła firma Małek Media.