Zagranica

Smirnoff wraca do "demokratycznych" korzeni wódki [wideo]

Marka rozpoczęła w USA kampanię pod hasłem "Exclusively for Everybody".

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FMJygdDqUkjU%3Fversion%3D3%26hl%3Dpl_PL%26rel%3D0%22%7D
Smirnoff wraca do “demokratycznych” korzeni wódki. Marka z portfolio Diageo doszła do wniosku, że większość brandów na siłę epatuje historiami o wieloletniej tradycji, recepturze,  najwyższej jakości, podczas gdy na samym początku wódka była trunkiem dla mas, a dopiero później stała się, szczególnie w USA, elementem życia wyższych sfer. W kampanii autorstwa agencji 72andSunny Smirnoff wyśmiewa się z całej otoczki marketingowej wódek i pokazuje, że wódka wiąże się przede wszystkim z dobrą zabawą. W filmie wirusowym i cyklu spotów występują gwiazdy seriali znanych z telewizji NBC: Alison Brie i Adam Scott. W projekt była zaangażowana także agencja 360i, planowaniem i zakupem mediów zajmuje się dom mediowy Carat. Smirnoff jest numerem 1 w USA i kontroluje ponad 18 proc. rynku w ujęciu wartościowym.

(AdAge.com)