Kraj

Tablica.pl zmienia się na OLX.pl

Rusza kampania rebrandingowa przygotowana przez VML i Starcom.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FKRBFHWHWDFc%22%7D
Grupa Allegro rozpoczyna kampanię rebrandingową serwisu ogłoszeń lokalnych Tablica.pl, który od teraz ma funkcjonować pod nazwą OLX.pl. Działania reklamowe będą prowadzone m.in. w telewizji oraz internecie (display, VoD). W spocie wystąpił Wojciech Pijanowski, który prowadził kultowy program Telewizji Polskiej “Koło fortuny”.

Za kreację kampanii odpowiada agencja VML Poland. Media dla Grupy Allegro planuje i kupuje Starcom.