Kraj

Długopisy Dong-a będą reklamowane w TV

Change Integrated i Equinox autorami pierwszej kampanii marki długopisów.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2Fit_Br6rnD40%22%7D
Agencja reklamowa Change Integrated i dom mediowy Equinox Polska (obie firmy należą do grupy komunikacyjnej Group One) przygotowały i zrealizują pierwszą kampanię telewizyjną marki długopisów Dong-a na zlecenie ich dystrybutora Tadeo Trading.

Przewidziane są dwa etapy kampanii: pierwszy rozpocznie się niebawem, a kolejny – w sierpniu. Hasłem kampanii jest ”Łatwiej napisać niż powiedzieć”. W kreacji został wykorzystana fraza “Ząb zupa zębowa, dąb zupa dębowa”.