Joanna Brodzik i Paweł Wilczak w spocie TV informują o oszczędnościach, które klientom Plusa i Cyfrowego Polsatu przynosi aktywne korzystanie z karty płatniczej PlusBanku wydawanej do Konta Plus. Spot będzie miał też kontynuację w postaci virala dostępnego w internecie.
Druga odsłona kampanii reklamowej z udziałem Brodzik i Wilczaka będzie prowadzona w telewizji (stacje telewizyjne – Polsat, TVN, TVP1, TVP2 oraz kanały tematyczne) i internecie (m.in. Gazeta.pl, Onet.pl, Interia.pl, Ipla.tv, na stronach Netshare, w wyszukiwarkach oraz mediach społecznościowych i w blogosferze).
Autorem kreacji jest agencja Grey Group, a reżyserem spotów Bartosz Ignaciuk. Za produkcję filmów reklamowych odpowiada TFP, a postprodukcję powierzono studiu Televisor. Media na potrzeby tej kampanii kupowały trzy domy mediowe: PHD Media Direction (pracuje dla Cyfrowego Polsatu), Media Direction OMD (pracuje dla Polkomtela, operatora sieci komórkowej Plus) oraz Carat Polska (kupował online).