Kraj

Joanna Brodzik i Paweł Wilczak reklamują PlusBank [wideo]

Rusza druga odsłona kampanii programu SmartDom.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FtC9-5Q-hETo%22%7D
Joanna Brodzik i Paweł Wilczak w spocie TV informują o oszczędnościach, które klientom Plusa i Cyfrowego Polsatu przynosi aktywne korzystanie z karty płatniczej PlusBanku wydawanej do Konta Plus. Spot będzie miał też kontynuację w postaci virala dostępnego w internecie.

Druga odsłona kampanii reklamowej z udziałem Brodzik i Wilczaka będzie prowadzona w telewizji (stacje telewizyjne – Polsat, TVN, TVP1, TVP2 oraz kanały tematyczne) i internecie (m.in. Gazeta.pl, Onet.pl, Interia.pl, Ipla.tv, na stronach Netshare, w wyszukiwarkach oraz mediach społecznościowych i w blogosferze).

Autorem kreacji jest agencja Grey Group, a reżyserem spotów Bartosz Ignaciuk. Za produkcję filmów reklamowych odpowiada TFP, a postprodukcję powierzono studiu Televisor. Media na potrzeby tej kampanii kupowały trzy domy mediowe: PHD Media Direction (pracuje dla Cyfrowego Polsatu), Media Direction OMD (pracuje dla Polkomtela, operatora sieci komórkowej Plus) oraz Carat Polska (kupował online).