Kraj

Sony Mobile przygotowało szerokie wsparcie smartfonu Xperia Z2

Nowy flagowy model będzie reklamowany w telewizji, internecie, kinie, prasie i na outdoorze.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FxzLdWzz4FQo%22%7D
%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FXNO1i0SUVW8%22%7D
Sony Mobile rozpoczyna kampanię reklamową pod hasłem ”Różnica tkwi w szczegółach”, która wspiera wprowadzenie nowego flagowego modelu smartfona w ofercie producenta: Xperia Z2.

Kampania obejmuje działania reklamowe w kanałach telewizyjnych, internecie, kinach, prasie i na nośnikach OOH. Działania komunikacyjne zaplanowane zostały z partnerami – w trakcie kampanii zobaczymy spoty z Euro RTV AGD, Media Expert oraz operatorami: Play, Orange oraz T-Mobile.

30-sekundowe filmy będą emitowane w ogólnopolskich i tematycznych kanałach telewizyjnych, a także na YouTube, w Iplex i TVN Player. Natomiast w sieci kin Cinema City oraz KinAds wyświetlany będzie 90-sekundowy spot wizerunkowy Xperii Z2. W kinach pojawią się również plakaty, infotiksy, digital postery oraz telewizory plazmowe prezentujące najnowszą reklamę smartfonu.

W internecie reklamy pojawią się również na największych portalach oraz stronach technologicznych i lifestyle’owych oraz w porównywarkach cenowych. Zaplanowano także reklamę mobilną, retargeting oraz mailingi.

Zaplanowano ogólnopolską kampanię outdoorową (na frontlightach oraz backlightach).

Sony Mobile postanowiło zaangażować się także w imprezę filmową – festiwalu kina niezależnego Off Plus Camera w Krakowie. W tym celu nagrano pierwszy na świecie serial komediowy w technologii 4K za pomocą smartfonu, który będzie tam pokazywany. Sony jest jednocześnie współorganizatorem konkursu ”Bierzcie i kręćcie”, którego finał zaplanowano właśnie na czas krakowskiego festiwalu. W konkursie tym biorą udział wyłącznie autorzy filmów nakręconych smartfonami.

Spoty reklamowe przygotowała agencja Adam & Eve/DDB, adaptowała je agencja TAG. Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny jest MediaCom, za działania contentowe – dział MediaCom Beyond Advertising. Kreacje outdoorowe i prasowe – na podstawie globalnego key visuala – oraz działania w punktach sprzedaży są autorstwa Greenmark. Obsługę PR i social media zapewnia Kod Id.