M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

UPC Polska rusza z nową platformą komunikacji

Maciej Burlikowski | 22 kwietnia 2014, 06:00

Katarzynę Pakosińską zastąpiła rodzina Mega.

UPC Polska, największy w kraju operator kablowy, rusza z nową platformą komunikacji reklamowej. Operator zakończył współpracę z Katarzyną Pakosińską, która była jego twarzą reklamową od 2010 r.

Wybrana w marcu br., po przetargu, agencja reklamowa Heart & Brain przygotowała dla operatora nową platformę komunikacyjną. W pierwszych sportach poznajemy rodzinę Mega, której członkowie obdarzeni są nadzwyczajnymi mocami. Nową platformę operator nazywa ”Mega power, mega fun”.

Planowaniem i zakupem mediów dla UPC zajmuje się dom mediowy Vizeum.

UPC uprościło cennik: w trzech pakietach - Go, Hit i VIP - oferuje takie same zasady promocji - pierwszy miesiąc korzystania z pakietu kosztuje teraz 1 zł. Wzbogaciło także pakiety usług. W dotychczasowym pakiecie Starter, który oferował 34 programy telewizyjne, teraz dostępne są 123 kanały (w tym 28 HD). Ceny pakietów trzech usług zaczynają się teraz od  99 zł.

Czytaj więcej na temat: , , ,