M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Dax Sun promuje się, ostrzegając przed opalaniem

Pawel Wrabec | 22 kwietnia 2014, 06:00

Marka po raz trzeci została partnerem strategicznym akcji miesięcznika "Cosmopolitan": "Opalaj się bezpiecznie".

 

Celem akcji jest informowanie o zagrożeniach wynikających z nieumiejętnego opalania, jak również o tym, jak najlepiej chronić się przed negatywnymi skutkami działania słońca: zmarszczkami, przebarwieniami i nowotworami skóry. Podczas trwania projektu pozyskiwane są "ambasadorki bezpiecznego opalania", które promują akcję, nosząc bransoletkę zaprojektowaną specjalnie dla akcji. Część dochodu ze sprzedaży tej bransoletki przekazana zostanie Fundacji "Tam i z powrotem", której celem statutowym jest wspieranie Centrum Onkologii-Instytutu im. Marii Skłodowskiej-Curie w Warszawie. Zebrane środki zostaną przeznaczone na upowszechnienie wiedzy i świadomości o czerniakach i nowotworach skóry oraz sposobach ich leczenia.
Dax Cosmetics wraz z agencją NCF przeprowadzi między 7 a 20 lipca w miejscowościach nadmorskich  kampanię edukacyjną Melanobus. Hasło tegorocznej kampanii promującej bezpieczne opalanie to "Zbadaj swoją skórę".
Wszystkie te działania są formą marketingowego wsparcia nowej linii preparatów do opalania Dax Sun 2014, które trafiły do handlu w tym miesiącu. Oferta produktowa została zmodyfikowana zgodnie z upodobaniami konsumentów, zmianie uległa również szata graficzna. Linia Dax Sun składa się z 21 produktów do opalania o faktorach od 6 do 50+, wśród których są balsamy, olejki do ciała i kremy do twarzy, a także kosmetyki po opalaniu.

Czytaj więcej na temat: , , , ,