Kraj

Rusza kampania odnowionego Lech Ice Shandy [wideo]

Zgodnie z zapowiedziami producent uruchamia szerokie wsparcie odświeżonej marki shandy.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FgQ83srcU0qg%22%7D
Kompania Piwowarska, największy w kraju producent piwa,  postanowiła w tym sezonie gruntownie odświeżyć wprowadzony dwa lata temu wariant  marki Lech Shandy i zmienia ją na Lech Ice Shandy. O planach tych pisaliśmy w MMP24 pod koniec marca (patrz news z 26.03 br.).

Marketer zaplanował szerokie wsparcie reklamowe Lech Ice Shandy – kampanię w telewizji, internecie, BTL i akcje marketingu bezpośredniego. Właśnie rusza część reklamowo-mediowa.

Za kampanię ATL odpowiada agencja GPD Advertising. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy MEC. Materiały POS przygotowała agencja Afekt. Działania digital prowadzi agencja VML. Nowe opakowania Lech Ice Shandy zaprojektowało Mango Design.