Kraj

Milka znów umili miasta

Startuje tegoroczna odsłona intensywnej kampanii Mondelez Polska.

Milka znów umili miasta
Mondelez Polska rozpoczyna drugą edycję ogólnopolskiej akcji “Milka. Wybierzmy najmilsze miasto 
w Polsce!”. Miasta będą walczyły między sobą o status Najmilszego Miasta w Polsce i nagrodę główną – pół miliona złotych. W szranki stanie 913 miast. Akcja rusza 25 kwietnia i będzie wspierana działaniami w telewizji, radiu, internecie i punktach sprzedaży.

W inicjatywie można wziąć udział za pośrednictwem kilku interaktywnych platform: strony internetowej, aplikacji w Facebooku i aplikacji mobilnej Najmilsze Miasto.
Głosy w akcji Milki mają formę wirtualnych przytuleń. Im więcej przytuleń wysłanych przez mieszkańców 
i miłośników danego miasta do przyjaciół i znajomych, tym większe są szanse na wygraną właśnie tej miejscowości.

Kampania brandu Mondelez ma pięć etapów. Pierwszy rozpocznie się 25 kwietnia, a zakończy 25 maja. Zostaną wówczas wyłonione trzy miasta, które przejdą do finału akcji. To one w następnych tygodniach będą się starały o tytuł zwycięzcy.

Dla mieszkańców każdego z miast finalistów zorganizowane zostaną imprezy plenerowe z udziałem gwiazd polskiej sceny muzycznej. Najważniejsze wydarzenia będą relacjonowane w ogólnopolskich stacjach radiowych i telewizyjnych. Wielki finał na żywo będzie transmitowany w TVN – zwycięzca zostanie ogłoszony 6 lipca.

Akcja będzie wspierana licznymi działaniami komunikacyjnymi 
w telewizji, radiu, internecie oraz w punktach sprzedaży. W stacjach telewizyjnych będzie można obejrzeć spot “Śmiało, bądźmy delikatni”.
Za pomysł, strategię, kreację, działania branded content, komunikację w mediach społecznościowych 
i koordynację wszystkich aktywności odpowiada agencja Next wspólnie z Mondelez Polska. Za realizację spotu odpowiada Crispin Porter + Bogusky, planowaniem i zakupem mediów zajmuje się dom mediowy Carat. Działania PR prowadzi agencja RC2. Eventy i akcje specjalne realizuje Event Factory, a kreację BTL przygotowuje agencja Opus B.

W poprzedniej edycji akcji wzięło udział ponad 700 miast w Polsce, a ich mieszkańcy wysłali łącznie ponad 7 mln wirtualnych przytuleń. Pierwszym Najmilszym Miastem w Polsce został Bytom. W finale oprócz Bytomia znalazły się Ostrów Wielkopolski i Rawa Mazowiecka. O poprzedniej edycji informowaliśmy w ubiegłorocznym serwisie (MMP24 z 23 kwietnia 2013 r.).