Kraj

Żywiec Zdrój poszerza portfolio

Danone proponuje na wakacje smak brzoskwini i owoców leśnych.

Żywiec Zdrój poszerza portfolio
Żywiec Zdrój, marka wody mineralnej, której właścicielem jest Danone, poszerza portfolio linii Smako-Łyk o dwa nowe smaki: Słoneczną Brzoskwinię i Owoce Leśne.

Produkty Żywiec Zdrój Smako-Łyk z limitowanej letniej edycji pojawią się w nowej szacie graficznej. Marketer zapewnia, że szersza etykieta w połączeniu z nową grafiką i nową technologią zadruku mają podkreślać pełnię owocowego charakteru produktu. Za kreację nowych opakowań odpowiada Dragon Rouge.
Sugerowana cena detaliczna za 0,5 l to 1,99 zł, a za 1,5 l – 2,99 zł. Wprowadzeniu nowości nie będzie towarzyszyła szeroko zakrojona kampania marketingowa, zaplanowane są jedynie odsłony reklam prasowych.