Kraj

Tymbark poleca się do każdego posiłku

Rusza kolejna kampania marki Tymbark z portfolio Maspeksu.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FJ6COgj2K0cI%22%7D
Wystartowała kolejna kampania marki Tymbark z portfolio Maspeksu pod hasłem “Tymbark – naturalnie do posiłku”. Letnia odsłona działań promocyjnych opiera się na komunikacie związanym z naturalnością. Głównym “bohaterem” spotu jest przekazywana z rąk do rąk butelka napoju Tymbark. Najnowszy spot Tymbarku będzie emitowany w największych stacjach telewizyjnych, takich jak TVP, TVN czy Polsat, na kanałach tematycznych, a także w serwisach VoD oraz YouTube.
Tymbark zapewnia, że jest liderem w kategorii owocowych napojów niegazowanych.
Napoje Tymbark dostępne są w różnych formatach opakowań, m.in. w kartonach 1-l oraz 2-l butelkach PET.
Za kreację odpowiada BrainBox. Media na potrzeby kampanii kupuje Mindshare.