Kraj

Kubuś Waterrr zaprasza do nurkowania

Rusza kolejna kampania wizerunkowa napoju dla dzieci z portfolio Maspeksu.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FN907wipyflI%26list%3DPLMC_aqjQgi-CEhYLlyg_Ey5IKHQWkTDXS%22%7D
Rozpoczęła się kampania wizerunkowa Kubusia Waterrr, w której dzieci na pływackim treningu na basenie w magiczny sposób przenoszą się w świat wyobraźni. Podwodny świat dzięki Kubusiowi znają tylko dzieci, dorośli nie mają tam wstępu. 
Spot reklamowy można zobaczyć w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych, takich jak Polsat, Puls, TVS, na kanałach tematycznych i dziecięcych oraz w serwisie YouTube.
Kubuś Waterrr, stworzony na bazie górskiej wody źródlanej, to woda smakowa z dodatkiem soku. Producent zapewnia, że napój ma orzeźwiać, nie zawiera konserwantów i sztucznych dodatków. Produkt dostępny jest w dwóch wariantach opakowań: butelce 0,5 l i 1,5 l.
Za kreację spotu odpowiada agencja Brasil, a za zakup mediów Mindshare.