Kraj

Jupik namawia do aktywności

"Wyjdź z domu - Jupik wzywa!" - pod tym hasłem ruszyła nowa platforma komunikacyjna napoju dla dzieci z portfolio Hoop.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F6pdlA2JKTAw%22%7D
Wystartowały telewizyjne działania marki Jupik z portfolio firmy Hoop, producenta m.in. Hoop Coli i soku Paola. Nowe hasło kampanii i zarazem nowej platformy komunikacyjnej to “Jupik wzywa!”.

Nowa platforma komunikacji ma zachęcać dzieci do naturalnej aktywności, zabaw na podwórku i ruchu na świeżym powietrzu. Wprowadzenie nowej komunikacji poprzedził launch napojów bez konserwantów i o obniżonej kaloryczności.
Kampania potrwa od 5 maja do końca czerwca. Trzydziestosekundowy spot będzie emitowany w stacjach TVN, Polsat, TVP i kanałach tematycznych. Za platformę komunikacji i działania ATL odpowiada agencja reklamowa full service Hand Made, a za produkcję spotu Garaż Studio. Media zakupił Havas Media.

Spot reklamowy nie jest jedyną aktywnością kampanii Jupika. Kompleksową obsługą mediów społecznościowych (Facebook i Nk.pl) oraz działaniami PR zajęła się agencja OS3.
W ramach tych działań została całkowicie przebudowana strona www.jupik.pl, zrealizowana zgodnie ze strategią opartą na content marketingu. Można na niej znaleźć inspirującą bazę pomysłów na zabawy na świeżym powietrzu, informacje produktowe oraz dział z poradami prowadzony przez ambasadora marki – Małgorzatę Ohme, psycholog i psychoterapeutkę dziecięcą i rodzinną oraz redaktor naczelną magazynu dla rodziców “Gaga”. Ponadto na stronie pojawi się zintegrowana aplikacja konkursowa. Głównym elementem serwisu jest wideo umożliwiające interakcję z bohaterami.

Ideą działań jest edukacja konsumentów, zachęcenie dzieci do naturalnej aktywności, zabawy w grupach oraz zwrócenie uwagi na nowego Jupika słodzonego stewią bez konserwantów.

Kampania została poprzedzona badaniami uwzględniającymi zachowania konsumenckie oraz trendy społeczne. Raport “Jupik wzywa” został zrealizowany przez MillwardBrown.