Zagranica

Coca-Cola w ramach działań charytatywnych wprowadza na chiński rynek nową markę wody

To pierwszy tego typu projekt marketera nie tylko w Chinach, ale także na całym świecie.

Coca-Cola w ramach działań charytatywnych wprowadza na chiński rynek nową markę wody
Coca-Cola wprowadza na rynek wodę mineralną, a częściowy dochód z jej sprzedaży ma być przeznaczony na cele charytatywne. Chun Yue oznacza “czystą radość”. Pieniądze zgromadzone ze sprzedaży zostaną przeznaczone na potrzeby finansowania projektów, które skupiają się wokół zapewnienia bezpiecznej wody pitnej dla uczniów w regionach wiejskich Chin. To pierwszy tego typu projekt marketera nie tylko w Chinach, ale także na całym świecie.

Butelki Chun Yue będą sprzedawane za 32 centy. Marka już jest dostępna w 12 chińskich prowincjach i wkrótce ma być dystrybuowana na całym świecie. Nowy produkt na razie ma być traktowany jako jeden z wariantów marki Ice Dew, która ma 6-proc. udział w rynku i jest numerem 5 na rynku krajowym (dane wg Euromonitora z 2013 r.).

Produkt adresowany jest do młodszego pokolenia, ma nauczać rozwiązywania problemy ekologiczne i społeczne.
W Chinach w ramach wsparcia produktu wystartowała kampania marketingowa przygotowana przez BBH i Amber Communications (media cyfrowe).

(Popsop)