Kraj

PKO BP rozpoczął kampanię nowego produktu - "lokat szwedzkich"

PKO BP rozpoczął konkurs i kampanię wspierające tzw. lokaty szwedzkie. Pod tą nazwą kryją się 12-miesięczne lokaty połączone z ubezpieczeniem...

PKO BP rozpoczął konkurs i kampanię wspierające tzw. lokaty szwedzkie. Pod tą nazwą kryją się 12-miesięczne lokaty połączone z ubezpieczeniem w PZU Życie i medycznym pakietem bezpieczeństwa. W konkursie może wziąć udział każdy klient banku, który podpisze umowę na “lokatę szwedzką” i wymyśli krótkie hasło uzasadniające, czemu to właśnie on powinien pojechać na wycieczkę do Szwecji – najlepsze hasło nagrodzone zostanie samochodem Saab 93, kolejne trzy – dwuosobowymi wycieczkami do Szwecji, a kilkadziesiąt następnych – koszami ze szwedzkimi specjałami. Jak mówi Beata Grzeszczuk, kierownik zespołu reklamy w departamencie promocji i informacji PKO BP, kampania wspierająca konkurs i lokaty potrwa do 26 sierpnia, natomiast sam konkurs – do końca września. Kreację kampanii przygotowała agencja PZL. Kampania obejmie działania w oddziałach banku (plakaty, ulotki z kuponami), radio (Radio Zet, PR3 i stacje lokalne), prasę lokalną oraz outdoor (billboardy zakupiła Grupa PZU jako partner PKO BP w tej akcji). Akcja wspierająca “lokaty szwedzkie” prowadzona jest równolegle z kampanią kredytów olimpijskich PKO BP (o tej akcji pisaliśmy w DS “MMP” z 13 lipca). Są one wspierane ogólnopolską kampanią radiową i działaniami w lokalnej prasie prowadzonymi na własną rękę przez oddziały regionalne banku. Podstawą komunikacji są jednak działania w punktach sprzedaży – oddziały banku wyklejone są plakatami, na których przedstawiony jest wizerunek pływaka (anonimowego), symbole olimpijskie i hasło “Rekord szybkości, rekord łatwości”, co nawiązywać ma do walorów kredytu olimpijskiego. (MG)