M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Anna i Robert Lewandowscy zareklamują usługi bankowe T-Mobile

Maciej Burlikowski | 7 maja 2014, 06:00

Pierwsza telewizyjna kampania polskiego T-Mobile autorstwa DDB Warszawa.

T-Mobile Polska, operator sieci komórkowej pod tą samą nazwą, we współpracy z Alior Bankiem rozpoczyna świadczenie usług finansowych pod marką T-Mobile Usługi Bankowe. Projekt powstał na bazie internetowego banku Alior Sync.

– W ciągu 1,5 roku istnienia Alior Sync przyciągnął 250 tys. W ciągu następnego 1,5 roku, już pod marką T-Mobile Usługi Bankowe, liczymy na drugie tyle. I jest to prognoza konserwatywna – mówi Wojciech Sobieraj, prezes Alior Banku.

Wcześniej T-Mobile i Alior Bank zapowiadali, że nowy bank w ciągu pięciu lat chciałby pozyskać 2 mln klientów. Umowę o współpracy zawarto na pięć lat z opcją przedłużenia na kolejnych pięć. Po pięciu latach T-Mobile Polska będzie miał prawo odkupić od Aliora "zorganizowaną część przedsiębiorstwa”, czyli część banku z jego klientami, rachunkami i depozytami. Strony ustaliły cenę w przedziale 400-500 zł za pojedynczego klienta. W przypadku osiągnięcia założonego celu, czyli pozyskania przez T-Mobile Bank 2 mln klientów, operator komórkowy będzie musiał zapłacić Aliorowi od 800 mln do 1 mld zł.

Usługi bankowe klientom T-Mobile świadczy de facto Alior Bank. Wydatki marketingowe, w tym także reklamowe – na promocję nowej marki i oferty – ponosić będzie T-Mobile Polska. Operator nie wyodrębnił osobnego budżetu. Będą one pochodzić z budżetu marki T-Mobile.

Twarzami kampanii wprowadzającej usługi bankowe T-Mobile zostali Anna i Robert Lewandowscy. Kreację przygotowała agencja reklamowa DDB Warszawa, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Starcom. Za aktywności w internecie odpowiada agencja Engine.

Miroslav Rakowski, prezes T-Mobile Polska, ujawnił, że operator pracuje m.in. nad wprowadzeniem programu rabatowego opartego na geolokalizacji.

Według Sobieraja współpraca T-Mobile i Aliora to pierwszy tej skali projekt mariażu usług telekomunikacyjnych i bankowych nie tylko w kraju, ale wręcz w Europie. Jego zdaniem tradycyjna bankowość detaliczna musi się liczyć z tym, że w ciągu kilku lat straci ok. 20 proc. obecnych przychodów na rzecz bankowości mobilnej.

Warunki założenia oraz prowadzenia konta w T-Mobile Usługi Bankowe pozostają bez zmian i wynoszą 0 zł. Wydanie karty debetowej, wypłaty ze wszystkich bankomatów w Polsce i za granicą oraz krajowe przelewy wykonywane przez internet również nic nie kosztują.

Otwierając rachunek w T-Mobile Usługi Bankowe, abonenci T-Mobile (postpaid) mogą od ręki uzyskać dostęp do limitu kredytowego do wysokości 1 tys. zł przyznawanego na podstawie historii opłacania rachunków telefonicznych w T-Mobile.

Dla klientów T-Mobile korzystających z karty debetowej w telefonie NFC przygotowana została specjalna promocja, w ramach której mogą otrzymać 5 proc. zwrotu wartości transakcji dokonywanych tą kartą, nawet do 50 zł miesięcznie i 500 zł rocznie. Kolejna promocja skierowana jest do klientów, którzy skorzystają z oferty limitu w koncie – bank nie naliczy oprocentowania dla zadłużenia do 500 zł. Trzecia promocja dotyczy klientów, którzy zdecydują się skorzystać z pożyczki gotówkowej w kwocie min. 10 tys. zł udzielonej na 24 miesiące lub więcej. Klient otrzyma od T-Mobile Usługi Bankowe 50 zł zwrotu za każdą spłaconą w terminie ratę pożyczki do łącznej kwoty 500 zł.

Dla osób, które oprócz otworzenia T-Mobile konta przeniosą swój numer do T‑Mobile i wybiorą jeden z abonamentów – Comfort lub Premium, przygotowana została promocja, w ramach której mogą otrzymać do 500 zł za transfer. W abonamencie Comfort Klient w umowie na 2 lata w cenie 39,99 zł miesięcznie otrzyma nielimitowane połączenia do sieci T-Mobile i Heyah oraz 800 minut do innych sieci, a także pakiet 1 GB danych miesięcznie. W ofercie Premium za 49,99 zł klienci otrzymują nielimitowane połączenia do wszystkich sieci oraz pakiet danych 2 GB. W obu taryfach w cenie 5 zł można dokupić pakiet nielimitowanych SMS-ów do wszystkich sieci.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , ,