Kraj

Rusza multibrandowa kampania Mondelez Polska promująca przekąski

Projekt przypomina konsumentom o trzech okazjach do jedzenia przekąsek - rano, popołudniu i wieczorem.

Rusza multibrandowa kampania Mondelez Polska promująca przekąski
Rusza multibrandowa akcja Mondelez Polska promująca przekąski “Uśmiech podaj dalej”. Ma ona przypominać konsumentom o trzech okazjach do zjedzenia przekąsek kilku marek tego producenta. W programie są promowane m.in. brandy: Milka, Prince Polo, BelVita, a także Jacobs i Maxwell House. 

Idea będzie komunikowana konsumentom w punktach sprzedaży (POS i promocja buy & get), za pomocą strony WWW i działań PR. Przy projekcie pracują agencje RC2 (PR) oraz IQFM i Hasselford (działania w punktach sprzedaży). Koncept ten był realizowany przez Mondeleza także na innych rynkach.

To już kolejna, duża multibrandowa akcja Mondeleza w Polsce. W poprzednich dwóch latach marketer promował w ten sposób m.in. produkty na Boże Narodzenie i przekąski na wakacje.