Zagranica

John Lewis z kampanią na 150-lecie

Na Wyspach wystartowały działania promocyjne, łączące przeszłość i teraźniejszość sieci.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FOAxO6KEbTiI%22%7D
John Lewis świętuje swoje 150-lecie. Wystartował z kampanią, w której łączy elementy teraźniejszości i przeszłości. Hasło kampanii to “For 150 years, you’ve never stood still. Neither have we”.

Spot o długości 90 s ma łączyć brytyjskie pokolenia. Sieć skupia się na ukazywaniu swoich produktów i zwyczajnych życiowych sytuacji, w których towarzyszyła klientom. W tle słyszymy utwór “This time tomorrow” zespołu The Kinks.

Działania promocyjne będą prowadzone również na odnowionej platformie WWW w internecie – na stronie sieć ujawnia bogaty zasób archiwalnych zdjęć, zestawiając je z nowymi produktami.

Na potrzeby kampanii sieć wprowadzi również linię ekskluzywnych produktów o charakterze kolekcjonerskim i pamiątkowym. W Facebooku sieć ukazuje wiele archiwalnych zdjęć i podsuwa fanom pomysły na inspirację modą z ubiegłych dekad.

Za kreację odpowiada Adam & Eve/DDB.

(Popsop)