John Lewis świętuje swoje 150-lecie. Wystartował z kampanią, w której łączy elementy teraźniejszości i przeszłości. Hasło kampanii to “For 150 years, you’ve never stood still. Neither have we”.
Spot o długości 90 s ma łączyć brytyjskie pokolenia. Sieć skupia się na ukazywaniu swoich produktów i zwyczajnych życiowych sytuacji, w których towarzyszyła klientom. W tle słyszymy utwór “This time tomorrow” zespołu The Kinks.
Działania promocyjne będą prowadzone również na odnowionej platformie WWW w internecie – na stronie sieć ujawnia bogaty zasób archiwalnych zdjęć, zestawiając je z nowymi produktami.
Na potrzeby kampanii sieć wprowadzi również linię ekskluzywnych produktów o charakterze kolekcjonerskim i pamiątkowym. W Facebooku sieć ukazuje wiele archiwalnych zdjęć i podsuwa fanom pomysły na inspirację modą z ubiegłych dekad.
Za kreację odpowiada Adam & Eve/DDB.
(Popsop)