Zagranica

Yahoo! wspólnie z Jose Mourinho

Serwis Yahoo! wystartował ze swoją największą w historii kampanią socialmediową, w której wykorzystuje wizerunek swego nowo pozyskanego ambasadora - Jose Mourinho.

 

Charyzmatyczny, nazywany “The Special One”, portugalski trener londyńskiego klubu piłkarskiego Chelsea Jose Mourinho, ambasadorem Yahoo! został oficjalnie ogłoszony miesiąc temu. Kontrakt ma obowiązywać do końca br. W ramach tej współpracy Yahoo! ogłosił konkurs o nazwie “The #Special1s”, który będzie prowadzony w serwisie Tumbir. Uczestnicy mogą nadsyłać 10-sekundowe filmy wideo, które ilustrują ich piłkarskie atrybuty. Zwycięzcy zostaną zaproszeni na oficjalny trening Chelsea prowadzony przez Mourinho. W późniejszej fazie kampanii słynny trener będzie również intensywnie komunikować się z uczestnikami konkursu za pomocą Twittera. Tej drogi będzie też używać, dzieląc się z kibicami swoimi wrażeniami z nadchodzącego mundialu, który za miesiąc rozpocznie się w Brazylii.

(Marketing Week)