Kraj

Dwa grand prix na Innovation Award Media Trendy 2014

W sumie przyznano 11 nagród, 25 wyróżnień i 14 nominacji.

Dwa grand prix na Innovation Award Media Trendy 2014
Jury Innovation Award Media Trendy 2014 przyznało dwa grand prix – dla kampanii komercyjnej i społecznej. Pierwsze z nich otrzymała agencja VML Poland razem ze Starcom MediaVest Group za kampanię “Mocno Pomocni Agenci PZU”, drugie trafiło do agencji Cheil Poland za kampanię “Bardzo dobre maniery”. W sumie przyznano 11 nagród, 25 wyróżnień i 14 nominacji. Oprócz tego podczas gali rozstrzygnięty został konkurs Young Media Lions.

W sumie najwięcej nagród, wyróżnień i nominacji zdobyły firmy: VMLPoland (2 nagrody, 3 wyróżnienia), Havas Worldwide Warsaw (2 nagrody, 1 wyróżnienie), Starcom MediaVest Group (2 nagrody, 6 wyróżnień, 3 nominacje), MediaCom Warszawa (1 nagroda, 4 wyróżnienia).

W rankingu agencji, agencji mediowych i mediów zwyciężyły odpowiednio: VML Poland, Starcom MediaVest Group oraz AMS.

Nagrody specjalne trafiły do: Spotify jako Medium Roku za to, że po roku działalności na polskim rynku może się już pochwalić dziesiątkami milionów przesłuchanych godzin muzyki, a także milionami stworzonych przez Polaków playlist. Za Wydarzenie Roku uznano cyfryzację telewizji naziemnej i wprowadzenie Polski do grona państw, które całkowicie wyłączyły naziemny sygnał analogowy.

Człowiekiem Roku został Grzegorz Molewski za “niezachwianą wiarę w magię kina i stworzenie projektu Kino za Rogiem – sieci małych kin, w których widzowie mogą sami decydować o repertuarze”.

Podczas gali rozstrzygnięty został również konkurs Young Media Lions. Nagrodę główną – wyjazd na Festiwal Cannes Lions, zdobył team z agencji mediowej Starlink: Łukasz Malinowski i Łukasz Kowalczyk. Wyróżnienia otrzymali: Joanna Szwilling i Daniel Przygoda z agencji mediowej K2 Media oraz Aleksandra Dębińska i Aleksandra Pastwa z Mindshare.

Lista wszystkich nagród, wyróżnień i nominacji jest dostępna na stronach SAR.