Zagranica

Lipton Ice Tea wprowadza w nowej kampanii listy "want-to-do"

W ramach kontynuacji komunikacji "Be More Tea" marka podjęła współpracę z hollywoodzkim aktorem Kristenem Bellem.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FbtCfLFT7lMk%22%7D
Lipton Ice Tea realizuje w USA w ramach swojej kampanii “Be More Tea” komunikację skupioną wokół realizacji listy “want-to-do”. W tym celu podjęła współpracę z hollywoodzkim aktorem Kristenem Bellem.

W YouTube dostępna jest już seria humorystycznych filmików, a wśród bohaterów możemy zobaczyć również komiczną parę Carla i Stu, którzy na co dzień zajmują się logistyką dystrybucji marki, a dodatkowo realizują jeszcze nadprogramowe działania, do których ma motywować ich marka.

Kristen Bell wyjątkowo w spotach nie występuje jako aktor, ale stoi po drugiej stronie obiektywu. Reżyseruje filmiki, które mają za zadanie pobudzić konsumentów do działania: wyjścia poza strefę bezpiecznego komfortu i rezygnacji z nudnych codziennych czynności na rzecz oryginalnego podejścia do codzienności (np. zamiany listy “to do” na “want to do”).

(Popsop)