Zagranica

Coca-Cola nadal kocha minimalizm

Powstał specjalny projekt w przestrzeni miejskiej, który ma promować mniejszy format puszek w Niemczech.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FClu5bnO-qVg%22%7D
Coca-Cola rozstawiła w kilku miejscowościach w Niemczech minikioski, które mają służyć promocji mniejszej objętości metalowych puszek.
Projekt autorstwa Ogilvy & Mather z Berlina został oparty na koncepcie zaskoczenia – ma przykuć uwagę konsumentów i przechodniów małym formatem.

Minikioski funkcjonują jak inne kioski, “przyklejone” do tych większych albo rozstawione samodzielnie. Cola zachęca również ludzi, żeby zaglądali do wnętrza, kupowali colę w małych puszkach albo nalewali ją sobie z minidozownika.

Wiosną ub.r. Coca-Cola promowała mały format puszki w ramach kampanii “Podziel się radością”.

(Popsop)