Zagranica

"Vogue" przeprowadzi kampanię reklamową promującą futra

Magazyn "Vogue" razem z Międzynarodową Organizacją Handlu Futrami przygotowują się do kampanii reklamowej, promującej odzież futrzaną. W sierpniu br. ukaże...

Magazyn “Vogue” razem z Międzynarodową Organizacją Handlu Futrami przygotowują się do kampanii reklamowej, promującej odzież futrzaną. W sierpniu br. ukaże się sześciostronicowy suplement do magazynu, w którym zostaną zaprezentowane kolekcje ubrań takich marek jak: Dolce & Gabbana, Jean Paul Gaultier, Missoni, Prada i Louis Vuitton. Dodatek trafi do blisko 15 mln czytelników w 11 krajach. Kampania prawdopodobnie spotka się z krytyką towarzystw ochrony zwierząt. Anna Wintour, redaktor amerykańskiej edycji magazynu “Vogue”, od dłuższego czasu jest krytykowana przez organizacje broniące zwierząt. Jej wizerunek został wykorzystany w jednej z kampanii, w której hasłem było “Futra noszą piękne zwierzęta i brzydkie kobiety”. (“BrandRepublic”)