Kraj

Ruszył konkurs "Poznaj świat Ferrari z Shell Helix"

Celem konkursu jest premiowanie sprzedaży produktów marki Shell Helix i budowanie relacji z partnerami handlowymi.

Do końca października br. będzie trwał ogólnopolski, otwarty konkurs “Poznaj świat Ferrari z Shell Helix” adresowany do detalistów i warsztatów samochodowych prowadzących sprzedaż olejów silnikowych Shell Helix. Zgłoszenia do udziału w nim są przyjmowane przez cały okres jego trwania, a nagrodą główną jest wyjazd do parku Ferrari World, wizyta na torze F1 oraz zwiedzanie Abu Dhabi i Dubaju.

Celem konkursu jest premiowanie sprzedaży produktów marki Shell Helix i budowanie relacji z partnerami handlowymi.

Informacja o akcji jest przekazywana detalistom na terenie całego kraju za pomocą kampanii mailingowej i SMS-owej. Wśród innych narzędzi BTL wspierających akcję są plakaty informacyjne umieszczane w punktach sprzedaży oraz ulotki i broszury informacyjne.

Za obsługę konkursu i poświęconą projektowi stronę internetową odpowiada agencja Motivation Direct. Kreację materiałów promocyjnych przygotowała agencja reklamowa Know How Advertising. Projekt w zakresie działań public relations wspiera agencja ConTrust.