Kraj

Startuje "Loteria Crunchips"

Start loterii jest połączony z kampanią telewizyjną oraz wsparciem interactive.

Przy okazji premiery dwóch produktów Crunchips X-Cut (The Lorenz Bahlsen Snack-World) ruszyła akcja konsumencka dla marki – “Loteria Crunchips”. Celem zabawy jest promocja dwóch premierowych produktów Crunchips X-Cut z limitowanej edycji, łączących w sobie dwa warianty smakowe: Włoskie wino z ziołami i Amerykański grillowany kurczak, a także Brazylijska Picanha i Grecki dip z ziołami.

Akcja potrwa do 20 lipca. Start loterii jest połączony z kampanią telewizyjną oraz wsparciem interactive, w ramach którego powstał dedykowany serwis WWW oraz kampania bannerowa.

Aby wziąć udział w akcji, należy kupić promocyjną paczkę chipsów, a następnie zgłosić znajdujący się w niej kod poprzez stronę WWW lub drogą SMS. Spośród nagród uczestnicy akcji będą mogli wylosować 1,5 tys. piłek marki Adidas, 10 konsol PlayStation 4 lub nagrodę główną – voucher na wyjazd do Brazylii dla czterech osób.

Za organizację akcji oraz działania wspierające wraz z komunikacją w internecie odpowiada agencja RiverWood Marketing & Communication.