Kraj

Orange rusza z lokalną kampanią wizerunkową

Występują w niej bohaterowie "Rodzinka.pl".

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2Fsy42_HBPAuc%26feature%3Dyoutu.be%22%7D
Firma telekomunikacyjna Orange Polska rozpoczyna przygotowaną lokalnie kampanię wizerunkową pod hasłem ”Z Orange sięgaj po więcej”. Promuje swoją markę za pomocą inicjatyw takich jak Orange Warsaw Festiwal i program ”Środy z Orange” (tańsze bilety do kin Multikino). Promuje się jako operator, który dostarcza swoim klientom więcej niż tylko oferty telekomunikacyjne.

Bohaterami reklamy są aktorzy występujący w serialu TVP ”Rodzinka.pl”, czyli: Małgorzata Kożuchowska, Tomasz Karolak, Maciej Musiał, Adam Zdrójkowski i Mateusz Pawłowski.

Na koncepcję komunikacji został rozpisany przetarg, do którego zaproszono agencje na stałe współpracujące z operatorem. W wyniku prowadzonego postępowania operator wybrał koncepcję autorstwa agencji Havas Worldwide Warsaw, która na co dzień prowadzi komunikację Orange w obszarze B2B.

Za zakup mediów odpowiedzialny jest MEC.