W maju ruszyła kampania promocyjna Spółdzielni Mleczarskiej Ryki. Akcja wspiera wprowadzenie nowej gamy produktów SM Ryki – serów w plastrach.
W ramach kampanii reklama promująca sery w plastrach pojawiła się na warszawskich autobusach komunikacji miejskiej oraz billboardach.
Założeniem akcji jest podkreślenie smaku ryckiego sera jako wyjątkowego, uzyskiwanego z mleka krowiego najwyższej jakości. Zarówno w reklamie, jak i na opakowaniach dominuje kolor biały oraz pojawia się nowe hasło: “Mleczne z natury”.
Warszawa i województwo mazowieckie ma być jednym z najważniejszych odbiorców ryckiej spółdzielni.
Sery w plastrach dostępne są w 150-gramowych opakowaniach, które można zamknąć po otwarciu. W nowej odsłonie ukazały się: Rycki Edam, Ramzes, Hit
z Ryk oraz Gouda.
SM Ryki obecnie na eksport przeznacza 30 proc. produkcji.
Za kreację i realizację kampanii odpowiada Optima Marketing Group.