Kraj

Van Pur rekrutuje Trenera Łomżingu

Producent piwa rozpoczął niestandardową akcję promocyjną.

Van Pur, właściciel marki Łomża, w ramach niestandardowej akcji rozpoczął rekrutację na stanowisko Trenera Łomżingu. Prowadzona jest regularna rekrutacja obejmująca klasyczne ogłoszenia o pracę w sekcjach dotyczących pracy w portalach internetowych, m.in.: gazetapraca.pl, olx.pl (dawniej tablica.pl) oraz praca.money.pl. Rekrutacja prowadzona jest również poprzez Google AdWords oraz reklamy w Facebooku i Naszej Klasie. Akcja będzie również reklamowana na Kwejk.pl

Wśród wymagań znajdują się przede wszystkim: skłonność do osiągania błogostanu bez względu na okoliczności oraz nieumiejętność pracy pod presją czasu, a mile widziana jest niechęć do budzików i kalendarzy. Łomża oferuje dwa miesiące beztroskiego “łomżingu”, wynagrodzenie w wysokości 10 tys. miesięcznie brutto oraz pracę tylko w niektóre weekendy.

Po zakończeniu rekrutacji, która potrwa do połowy czerwca, Trener Łomżingu rozpocznie pracę polegającą na uczestnictwie w plenerowych przyjemnościach, gawędzeniu z przyjaciółmi oraz utrzymywaniu dobrego humoru. W ramach obowiązków zawodowych będzie on podróżował po Mazurach, tworząc “Dekalog Łomżingu” czyli opracowując listę 10 najlepszych aktywności (czy raczej “anty-aktywności”), które można uprawiać na łonie natury. Podczas pracy kręcone będą również filmy wideo.

– Jest to akcja niemająca precedensu w polskim internecie, jako że rzeczywiście rekrutujemy najbardziej odpowiednią osobę na stanowisko Trenera Łomżingu i zatrudniamy tę osobę na 2 miesiące do pracy polegającej na jak najbardziej intensywnym odpoczynku, wpisującym się w ideę łomżingu – mówi Sławomir Staręga, dyrektor marketingu w fimie Van Pur.

Van Pur prowadzi akcję we współpracy z blogerami Lucjanem i Maciejem z Make Life Harder.