Zagranica

Lily Allen w kampanii Cornetto

Piosenkarka ma pomóc marce w dotarciu do młodszych konsumentów.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FV_hFv-zl_JY%22%7D
Lily Allen została twarzą kampanii marki lodów Cornetto (Unilever). Nowa postać w działaniach reklamowych ma pomóc dotrzeć marce do młodszego audytorium.

Allen nagrała własną wersję przeboju “Just One Cornetto”, który został wykorzystany w klipie reklamowym. To pierwsza tego typu akcja marketingowa w kooperacji z gwiazdą pop.

Piosenkarka wystąpi również w sześciu krótkich spotach zawierających lokowanie produktu, które będą ukazywały w kanałach społecznościowych wzloty i upadki nastoletnich miłości.
Globalna kampania Cornetto obejmie telewizję, media społecznościowe i prasę drukowaną.

(Marketing Week)