Kraj

Tchibo wymienia opakowania kaw rozpuszczalnych, planuje kampanię TV

Producent kawy Tchibo zdecydował o zmianie opakowania całej linii kaw rozpuszczalnych. Szklane słoiki w nowym, oryginalnym kształcie już są dostępne...

Producent kawy Tchibo zdecydował o zmianie opakowania całej linii kaw rozpuszczalnych. Szklane słoiki w nowym, oryginalnym kształcie już są dostępne na rynku. Zmiana opakowania dotyczy wszystkich wariantów kawy rozpuszczalnej: Exclusive, Exclusive Mild, Grand Mocca i Family. Decyzję o wymianie słoików podjęto w związku z unowocześnieniem marki Tchibo. Wprowadzenie nowego słoika wsparte będzie działaniami marketingowymi i reklamowymi. W punktach sprzedaży pojawią się materiały reklamowe oraz dodatkowe ekspozycje produktu wraz ze specjalnymi stojakami na kawę w kształcie nowego opakowania. W październiku ruszy kampania telewizyjna, nad którą pracuje agencja Scholz & Friends Warszawa, a nieco wcześniej kampania w wybranych tytułach prasy handlowej. Aby przyspieszyć wprowadzenie nowych słoików do sklepów, przygotowano specjalną ofertę sprzedaży dotychczasowych produktów. W związku z wprowadzeniem nowych opakowań ceny kaw rozpuszczalnych nie zmienią się. Tchibo posiada około 13 proc. udziałów na rynku kawy instant (wartościowo, dane: ACNielsen), na rynku kawy palonej udziały wynoszą 22 proc. (wraz z markami Gala i Davidoff). Przychody Tchibo w 2002 r. wyniosły 583 mln zł. Firma posiada obecnie 16 barów kawowych na terenie Polski. (MKS)