Kraj

IKEA sprawdza "Czy jest na to Metod" [wideo]

Nową odsłonę kampanii przygotowała agencja K2.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FfxNWcnkA-6k%22%7D
Agencja K2 w ramach współpracy z marką IKEA stworzyła format wideo na YouTube pt. “Czy jest na to Metod”. Format jest główną osią aktualnej kampanii internetowej towarzyszącej niedawnej premierze systemu kuchennego Metod.

Bohaterami formatu są Ewa i Stefan. Ona – charyzmatyczna dekoratorka wnętrz, on –  pragmatyczny wykonawca. Wyzwanie bohaterom formatu może rzucić każdy internauta za pomocą specjalnego formularza. Na szczęśliwców, których wyzwania zostaną rozwiązane przez Ewę i Stefana, czekają projekty kuchni.

Format jest wspierany kampanią w YouTube, Google AdWords oraz Facebooku.