Kraj

Mosqi.to promuje Łódź

Kampania jest warta 2,5 mln zł, z czego 85 proc. to środki unijne.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FNAflX9d6MOY%22%7D
Rozpoczęła się nowa kampania reklamowa promująca miasto Łódź. Kampania będzie prowadzona w czterech etapach.

Dwa lata temu kampanię dla Łodzi realizowała warszawska agencja K2. Tym razem w konkursie na kreację wygrało Mosqi.to. Łódzka agencja pokonała w konkursie 32 inne agencje.

Cała kampania “Łódź pozdrawia” będzie promować cztery inicjatywy: Łódź na weekend, Łódź gospodarcza, Łódź kreatywna i Młodzi w Łodzi. W maju ruszyła odsłona weekendowa, a wraz z nią trzy pierwsze wersje spotu oraz kampania billboardowa.

– Od początku zależało nam na prawdzie. Nie chcieliśmy ani cukierkowej Łodzi, ani włókienniczej. Chcieliśmy wszystkiego po trochu w dobrych proporcjach. Już na etapie konkursu zakładaliśmy, że w spocie zagrają łodzianie, a całość zostanie zrealizowana przez łódzkich artystów. Tak się stało. Do współpracy zaprosiliśmy reżysera Piotra Szczepańskiego oraz zespół L.Stadt odpowiedzialny za ścieżkę dźwiękową – mówi Magdalena Szmidt z Mosqi.to.

Wartość wiosennej i jesiennej odsłony kampanii “Łódź pozdrawia” wyniosła 2,5 mln zł brutto. Wartość dofinansowania ze środków unijnych to 85 proc. kosztów.

Działania promocyjne potrwają do października br.