Kraj

NC+ reklamuje multiroom

Nowa kampania operatora platformy satelitarnej.

NC+ reklamuje multiroom
NC+ reklamuje multiroom
Operator platformy telewizji satelitarnej NC+ rozpoczyna nową kampanię reklamową usługi multiroom. Komunikacja obejmie reklamy w telewizji, radiu, prasie i internecie, potrwa do 22 czerwca br.

Spoty telewizyjne będzie można obejrzeć na antenie kilkudziesięciu kanałów telewizyjnych, w tym: TVP, TVN, TVN24, Discovery, Disney Channel, Fox, MTV Polska, TTV, TVN Style, TVP Sport, TVP Rozrywka, oraz kanałów tematycznych platformy NC+. Spoty radiowe usłyszą odbiorcy m.in. Radia Zet, Programu III PR i RMF FM. Kampania realizowana będzie również w prasie, m.in. w: ”Newsweeku”, ”Polityce”, ”Tele Tygodniu”, ”To & Owo”, ”Vivie!” i ”Show”. Natomiast reklama internetowa obejmie takie portale, jak: Onet.pl, Interia.pl, Gazeta.pl, a także Facebook i YouTube. W promocji platforma wykorzysta także własne kanały komunikacyjne.

Z okazji zbliżających się piłkarskich mistrzostw świata w Brazylii NC+ przygotowała promocję dla nowych abonentów. Mogą oni skorzystać z usługi multiroom na preferencyjnych warunkach przez 12 miesięcy.

– Fani piłki nożnej czekają na piłkarskie mistrzostwa świata w Brazylii, tak samo zresztą jak Multiżonaty Tarik, bohater naszego spotu. Jednak Tarik nie mieszka sam, więc żeby nie odbierać swoim sześciu żonom możliwości oglądania telewizji skorzystał z multiroomu. Tym dość egzotycznym przykładem puszczamy oko w kierunku naszych widzów – mówi Jacek Balicki, dyrektor marketingu platformy NC+.

Kreację przygotowała agencja Saatchi & Saatchi Poland, poświęconą kampanii stronę internetową zaprojektował Havas Worldwide Group, a media zakupił dom mediowy ZOG.