Kraj

Hash.fm nowym pomysłem na potencjał twórców internetowych

Pomysłodawcą projektu jest Konrad Traczyk, CEO studia Social Hackers, związany wcześniej także z Grupą Euro RSCG (obecnie Havas Worldwide Warsaw).

Ruszył nowy start-up pod nazwą Hash.fm. Powstał on z myślą o blogerach, youtuberach i innych osobowościach internetowych. Ma skrócić drogę pomiędzy twórcami a reklamodawcami.

Rejestrując się na platformie digital influerces, mają możliwość podpięcia wszystkich swoich aktywności socialmediowych w jednym miejscu. Na ich bazie tworzone są ujednolicone zestawienia danych, takich jak: zasięg, zaangażowanie i aktywności “influencera”. Ma być to ciekawy materiał nie tylko dla samego blogera czy youtubera, ale też dla reklamodawców. Pokazuje realne wartości, jakie może dla biznesu przynieść współpraca z internetowym liderem opinii.

W perspektywie najbliższych miesięcy Hash.fm otworzy dostęp przedstawicielom biznesu. Z takich zestawień będą mogły korzystać domy mediowe, agencje reklamowe, socialowe, digitalowe, wydawcy internetowi czy marketerzy.

Pomysłodawcą projektu jest Konrad Traczyk, CEO studia Social Hackers, związany wcześniej także z Grupą Euro RSCG (obecnie Havas Worldwide Warsaw).