Kraj

Gutek Film prowadzi kampanię filmu "Złe wychowanie"

Gutek Film, dystrybutor kinowy, rozpoczął kampanię reklamową związaną z wejściem na ekrany polskich kin filmu "Złe wychowanie" w reżyserii Pedro...

Gutek Film, dystrybutor kinowy, rozpoczął kampanię reklamową związaną z wejściem na ekrany polskich kin filmu “Złe wychowanie” w reżyserii Pedro Almodovara. Jak mówi Małgorzata Kostro, odpowiedzialna w Gutek Film za PR, akcja marketingowa potrwa do początku września – premiera filmu została zaplanowana na 3 września. Kampania będzie się toczyła na citylightach na przystankach, latarniach i w pasażach handlowych oraz na billboardach formatu 6×3 m i 4×3 m. Te nośniki zostały wynajęte od firm reklamy zewnętrznej Clear Channel Poland i Cityboard Media. Ponadto w kampanii zostaną użyte reklamy na słupach Warexpo oraz tablice na sklepie EMPiK na warszawskim Nowym Świecie. Dodatkowo w ramach kampanii film będzie reklamowany na winylowych nośnikach w kinach, poprzez plakaty formatu B1 na wyższych uczelniach oraz za pomocą ulotek w kinach, uczelniach, klubach i kawiarniach. Film będzie także promowany za pomocą spotów w TVN (od 23 sierpnia do 5 września) i Viva Polska oraz w Radiu Zet i Radiostacji. W ramach działań reklamowych w prasie layouty ukażą się w magazynach: “Film”, “Marie Claire” i “Polityka”. Kampania internetowa będzie miała miejsce w serwisie Gazeta.pl. (PU)