Atrakcyjność grupy reklamowej Grey Worldwide może wzrosnąć po ogłoszeniu przez ten holding bardzo dobrych wyników finansowych po drugim kwartale br. Przychody grupy wzrosły o 13,8 proc., do 364 mln dol. Zyski przed opodatkowaniem europejskiej części Greya zostały podwojone pomimo 4,6 mln dol. straty w Skandynawii. Przychody Greya w Europie wzrosły o 17,8 proc., na co miał wpływ również słaby kurs dolara. Przychody z amerykańskich operacji wzrosły o 8,4 proc. Grey ujawnił w lipcu br., że wybrał banki inwestycyjne Goldman Sachs i JP Morgan Chase & Co. do pilotowania potencjalnej sprzedaży grupy. Wśród zainteresowanych zakupem Greya są holdingi reklamowe WPP i Havas, a także dwie firmy inwestycyjne – Hellman & Friedman oraz Kohlberg Kravis Roberts. Grupa Grey, do której należą: sieć agencji reklamowych Grey Worldwide, domy mediowe MediaCom i sieci agencji PR – APCO oraz GCI Group, wyceniana jest na 1,8 mld dol. (“BrandRepublic”)