Kraj

Punkty sprzedaży e-papierosów eSmoking World ruszają ze wsparciem

Kampanię przygotowały Orange Promotion i MediaCom.

Punkty sprzedaży e-papierosów eSmoking World ruszają ze wsparciem
Ruszyła kampania promująca branżę e-papierosową. Wielotorowa kampania sprzedażowa i wizerunkowa “Chmura nagród” dotyczy sieci punktów sprzedaży papierosów elektronicznych eSmoking World. Głównym celem akcji reklamowej jest zbudowanie świadomości marki.

Ogólnopolska kampania oparta na mechanizmie loterii potrwa do 24 czerwca. Akcja przeznaczona jest wyłącznie dla osób pełnoletnich i palących, które dokonają zakupu w dowolnym punkcie stacjonarnym eSmoking World za kwotę minimum 10 zł. Nagrody w loterii to 100 tys. zł, 5 x 10 tys. zł, pięć sztuk Google Glass, pięć kompletów diamentowej biżuterii, a także pięć wycieczek.

Kampania “Chmura nagród” prowadzona będzie w radio (m.in. Zet, RMF), prasie lokalnej (ponad 120 tytułów) i krajowej, internecie (w tym m.in. mailing na Interia.pl, Wp.pl, Gazeta.pl, Onet.pl, Fotka.pl oraz kampanie odsłonowe w portalach takich jak m.in. Interia.pl, Gazeta.pl, Wp.pl, Joemonster.com), za pomocą działań outdoorowych (billboardy oraz citylighty AMS i Ströer), jak również ambientowych oraz za pośrednictwem materiałów BTL.

Koncept i kreację przygotowała agencja Orange Promotion. Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny jest MediaCom.