Kraj

Hity w nowej odsłonie wizualnej

Bahlsen odświeża opakowanie swoich ciastek.

Hity w nowej odsłonie wizualnej
Marka Hit z portfolio Bahlsena wprowadza nową szatę graficzną opakowań swoich produktów.
Odświeżona identyfikacja wizualna ma stwarzać wrażenie bardziej dynamicznej i jeszcze bardziej zauważalnej na półce dzięki kolorystycznemu nasyceniu.
Zmianom wizualnym zostało poddane logo marki – jest większe i ma budzić jeszcze bardziej jednoznaczne skojarzenia z czekoladą. Dodatkowo opakowanie zostało wzbogacone ilustracjami.
Na wszystkich opakowaniach komunikowany jest facebookowy profil marki: “Hit – przebojowa paczka”. Dodatkowo na opakowaniu znajduje się również QR kod, który po zeskanowaniu odsyła bezpośrednio na fanpage marki.
Projekty powstały we współpracy z warszawską agencją designerską Well Rounded Design. Nowa identyfikacja wizualna objęła wszystkie produkty z portfolio marki. Odświeżone opakowania dostępne są w sprzedaży od bm. Zmiany wizualne marki wspierane będą w prasie handlowej, telewizji, internecie oraz w punktach sprzedaży za pomocą materiałów POS.