Kraj

Nowa kampania sklepów Kaufland

Za komunikację ponownie odpowiada agencja Scholz & Friends, która współpracuje z tym klientem od 2011 r.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2Fhx4BRYvb5l0%26feature%3Dyoutu.be%22%7D
Wystartowała kampania sklepów Kaufland będąca początkiem nowej odsłony komunikacji marki. Właściciel niemieckich sklepów konsekwentnie stawia na podkreślenie atrybutów wysokiej jakości produktów dostępnych w swoich sklepach. Jednocześnie każda odsłona będzie miała za zadanie emocjonalne zbliżenie marki do klientów. Wystartowały pierwsze realizacje pt. „Wielkie Porządki”, „Specjalne okazje” i „Rodzinny poranek“. 30-sekundowe filmy zrealizowane zostały w formacie wizerunkowo-produktowym.  Za ich reżyserię po raz kolejny odpowiadał niemiecki reżyser Manuel Werner.

Filmy zostały wyprodukowane przez dom produkcyjny Easy Hell, za postprodukcję odpowiada studio Stage2, udźwiękowienie – Studio Spot i Studio Cord. Zakup mediów – dom mediowy Maxus.