MediaCom Warszawa został Domem Mediowym Roku według “Media & Marketing Polska”. Jak piszemy w naszym raporcie “Agencje Reklamowe i Domy Mediowe” – MediaCom pokazał w ub.r., że warto powierzać mu nie tylko polskie budżety, ale także obsługę regionalną; łącznie zespół domu mediowego wywalczył budżety warte 300 mln zł. Redakcja przyznała także wyróżnienia. Trafiły one do Mindshare oraz Areny (Wschodząca Gwiazda), a MediaOn został wyróżniony jako Najlepszy Niesieciowy Dom Mediowy.
W kategorii agencji reklamowych wyróżnienie dla grupy reklamowej otrzymał McCann Worldgroup. Wyróżnienia także przypadły Scholz & Friends Warszawa (Faworyt Klientów), Young & Rubicam Poland oraz Red8 Advertising (Najlepsza Agencja Niesieciowa). Z kolei Havas Worldwide Warsaw został określony jako “rozczarowanie”. W tym wydaniu raportu nie przyznaliśmy tytułu Agencji Reklamowej Roku.
W tegorocznym raporcie specjalnym “Agencje Reklamowe i Domy Mediowe” prezentujemy portrety ponad 90 podmiotów, wraz z badaniami satysfakcji klientów przeprowadzonymi przez firmę Millward Brown. Nagrody i wyróżnienia zostały przyznane przez redakcję na podstawie opublikowanych badań, danych nadesłanych przez agencje oraz naszej wiedzy o ich biznesie, którą gromadzimy, przygotowując magazyn “Media & Marketing Polska” oraz serwis MMP24.
Raport specjalny “Agencje Reklamowe i Domy Mediowe” jest częścią majowego wydania “Media & Marketing Polska”.