Kraj

Mokate stawia na content marketing

WhitePress realizuje działania dla producenta kawy i herbaty.

Mokate stawia na content marketing
Od połowy maja 2014 r. WhitePress realizuje działania contentmarketingowe dla Mokate SA, polskiego przedsiębiorstwa z branży spożywczej. W ramach działań ma powstać, a następnie zostać wypromowany specjalistyczny portal dotyczący herbaty.

W serwisie Herbata Nasza Pasja znajdą się informacje ogólne i szczegółowe na temat herbaty – jej właściwości, historii, rodzajów, sposobów przyrządzania, przechowywania, produkcji itp. Na stronach portalu publikowane będą także informacje na temat bieżących wydarzeń związanych z herbatą – targów, wystaw, sympozjów i innych spotkań. Cyklicznie ma być tworzony również przegląd bieżących informacji publikowanych przez media internetowe – ciekawostek, nowości naukowych, informacji gospodarczych. W serwisie mają się znaleźć również  teksty na tematy związane z oddziaływaniem herbaty na organizm człowieka, przepisy, testy produktów Mokate oraz informacje ogólne i szczegółowe na temat rynku herbaty w Polsce.

Poza stworzeniem serwisu i opracowaniem jego formuły WhitePress odpowiada za opracowanie struktury i planu publikacji treści, wykonanie, skonfigurowanie serwisu internetowego, prowadzenie działań SEO, działania ePR, marketing szeptany, promocję w portalach społecznościowych. Dodatkowo prowadzony będzie szczegółowy monitoring określonych współczynników realizacji celów.