Kraj

Liberty Direct reklamuje autocasco

Ubezpieczyciel promuje przenoszenie zniżek z OC na AC. Za kreację odpowiada agencja Adsalt, planowaniem i zakupem mediów zajął się zaś dom mediowy Havas Media.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FJcHprHuTRno%22%7D
Firma ubezpieczeniowa Liberty Direct rusza z nową kampanią reklamową. Promuje w niej ubezpieczenia komunikacyjne, a w szczególności polisy autocasco. Zachęca do skorzystania ze swojej oferty, obiecując przeniesienie zniżek z OC na AC.

Ubezpieczyciel kontynuuje koncept kreatywny wykorzystujący animowane spoty z postacią Złośliwości Losu – stworka uprzykrzającego życie kierowcom.

Kampania obejmie telewizję (30- i 15-sekundowe spoty w TVN, TVP, Polsacie oraz w kanałach tematycznych), a także internet (kampania bannerowa). Za kreację odpowiada agencja Adsalt, planowaniem i zakupem mediów zajął się zaś dom mediowy Havas Media.